دنیای بدون «خمینی»

امام خمینی

 خدا می‌داند که در طول این ده‌سال، فکر چنین روزی، همیشه دل ما را لرزانده بود. نمی‌دانستیم دنیای بدون «خمینی» چگونه قابل تحمل است. به همین خاطر، چندین بار به ایشان عرض کردم: دعای بزرگ من در پیشگاه خدا این است که من قبل از شما بمیرم.
در همان روز تلخ که حال امام مساعد نبود، من جمعی از اعضای شورای بازنگری قانون اساسی را دعوت کردم و به آن‌ها گفتم که حال امام خوب نیست؛ کار بازنگری را قدری تسریع کنیم و مژده‌ی اتمام آن را به ایشان در بیمارستان بدهیم تا دل امام شاد شود. واقعاً از تصور آن چیزی که ممکن بود پیش آید، قلب من می‌لرزید؛ صدایم شکست و نتوانستم حرفم را تمام کنم...

[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:امام + خمینی + کاوشگر روز, ] [ 9:8 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

میلاد سیدالساجدین امام علی بن الحسین علیه السلام مبارک

رادار قدیر

[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:میلاد + کاوشگر روز, ] [ 9:8 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

با حضور امیر اسماعیلی رادار ۱۱۰۰ کیلومتری «قدیر» رونمایی شد + ویژگی‌ها

رادار «قدیر» با برد 1100 و ارتفاع 300 کیلومتر برای اولین بار در رزمایش پیامبر اعظم(ص)6 تست شده بود.  نشریه «اسرائیل دیفنس» (israel defense) در همان زمان و در گزارشی با اشاره به رزمایش موشکی ایران اعلام کرد که پیشرفت فناوری و نظامی ایران فراتر از حد تصور کشورهای غربی است.  این نشریه نظامی نوشت: روشن شد که صنعت نظامی ایران پیشرفته‌تر از آن است که غرب ارزیابی کرده است. آنچه ایرانی‌ها برای اولین بار بخصوص رادار چندمنظوره بسیار پیشرفته [قدیر] را به نمایش گذاشتند، وجود قدرت تکنولوژی موثر از نوع درجه یک را ثابت می‌کند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:رادار + پدافند + امیر اسماعیلی + کاوشگر روز, ] [ 9:6 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جلسه اخوت فرماندهان عالی ارتش و سپاه برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار جلسه اخوت فرماندهان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش و سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که جانشین، فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و معاونین فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی، هوا و فضا و معاونین فرمانده کل سپاه حضور داشتند، بر اهمیت هماهنگی و تعامل جدی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه در راستای ارتقای توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور تأکید شد.  در این نشست صمیمی و سرشار از معنویت سردار سرلشکر  محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، ضمن خیر مقدم به فرمانده کل ارتش، معاونین و فرماندهان نیروهای چندگانه این سازمان، وحدت و همدلی بین ارتش و سپاه را لازمه حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی و از خواسته های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دانسته و به بیان فلسفه وجودی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و تشریح ماموریت های مختلف سپاه پرداختند.  فرمانده کل سپاه تحول و تعالی و به روز بودن در پاسخگویی به ماموریت های متنوع سپاه را از الزامات پاسداری صحیح ، به موقع و غیر محافظه کارانه قلمداد و از فرمانده کل ارتش خواستند بین سپاه و ارتش تعامل سازنده ای برای تبادل تجربیات و استفاده از نظرات یکدیگر ایجاد گردد. وی اظهار امیدواری کرد گروه های کاری ارتش و سپاه بتوانند وظایف خود را در این راستا انجام دهند.  در ادامه این نشست امیر سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز پاسدار و ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلسه ای با اشاره به اهمیت اقتدار و عزت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پیشنهاد فرمانده کل سپاه استقبال کرد و بر لزوم هم فکری و تبادل تجربیات این دو سازمان تاکید کردند.  سرلشکر صالحی یاد آور شد ارتش و سپاه به عنوان بازوان پر توان ولایت و انقلاب اسلامی می توانند در کنار هم برای اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا بیش از پیش تعامل سازنده ای داشته باشند.

[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:ارتش + سپاه + کاوشگر روز, ] [ 9:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

از آسمان خدا بوی سیب می آید . . .

بوی سیب حسینی

از آسمان خدا بوی سیب می آید . . .

به گمانم امروز حسین فاطمه (ع) به دنیا می‌آید ...

میلاد حضرت عشق بر تمامی دوستان مبارک.

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:موالید شعبان + کاوشگر روز, ] [ 10:20 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خاطره ای شنیدنی از ستارخان سردار ملی (خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم)

خاک می خوریم اما خاک نمی دهیم

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:ستارخان + کاوشگر روز, ] [ 10:18 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

سلطان دریاها در خدمت نیروی دریایی

هلی کوپتر نیرو دریایی

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:سلطان دریا + کاوشگر روز, ] [ 10:16 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

افتتاح سامانه پدافند هوایی «پیشرفته» و «محرمانه» سپاه

پدافند

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر دیروز در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه کتابهای تاریخچه سپاه با نام «سپاه در گذر انقلاب» گفت: سپاه نهاد معتبری است که معادلات سیاسی و امنیتی را در سطح منطقه و جهان می‌تواند جابجا کند.

وی با اشاره به اینکه روز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نامیده شده است، گفت: پاسداران از ابتدای ظهورشان در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و وطن عزیزمان عاشورایی عمل کردند.  جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: خصوصیاتی که از ابتدا در ذات نهاد سپاه بوده و تا امروز با حمایت‌ها، مراقبت‌ها و حفاظت‌های دقیق از سوی ولی امر ما امام (ره) و مقام معظم رهبری حفظ  شده است،‌باعث شده این نهاد دچار رنگ‌باختگی نشود.  سلامی ادامه داد: سپاه بر مسیر و طریق الهی باقی مانده است و هیچگاه بن‌بستی برای غلبه بر دشمن ندیده و سپاه هرگز از شوکت ظاهری قدرت‌ها نهراسیده است.  وی خاطرنشان کرد: هر چه زمان می‌گذرد با توجه به اینکه تهدیدات و سناریوهای دشمن پیچیده‌تر می‌شود و جنگ با نظام جنبه جهانی‌تر پیدا می‌کند اما سپاه قدرتمندتر و اعمالش موفقیت‌آمیزتر می‌شود و پیروزی‌هایش بعضا به افسانه می‌ماند.  جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هنر اصلی سپاه شکستن اقتدار غیرممکن است، گفت: در اوج محاصره علمی و فناوری که همه جهان دروازه‌های تعامل تکنولوژیک و انتقال تسلیحات را بسته بودند سپاه به درجه‌ای می‌رسد که پهپادهایش در ارتفاع بالا و بدون محدودیت بُرد، عملیات‌های مختلف را انجام می‌دهند و در تراز کشورهای پیشرفته در این حوزه عمل می‌کند.  سلامی تاکید کرد: یک کشور سیستم پدافند هوایی را در شرایط حساس به دلیل منافع و دلایل استراتژیکش به ما نداد، اما بچه‌های ما بدون مدل و الگو، وارد این حوزه شدند و سیستم‌های پیشرفته‌تر از همان سیستم‌هایی که به ما ندادند، افتتاح شد و در نمایشگاه اخیر دستاوردهای هوافضای سپاه به نمایش درآمد که به دلیل «محرمانه» ماندن آن رسانه‌ای نشد.  جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موشک‌های بالستیک ما علیه اهداف متحرک، «نقطه‌زن» شده‌اند که شاید این از نظر علمی غیرممکن باشد اما این تکنولوژی را غیر از ما شاید فقط روس‌ها داشته باشند و آمریکایی‌ها آن را ندارند.  سلامی ادامه داد: سپاه در قدرت زمینی در رده اول جهانی قرار دارد زیرا صدها گردان شهادت طلب آموزش دیده مردمی در کنار صدها گردان رزمی آماده فعالیت هستند.  وی خاطرنشان کرد: دشمنان بازوان پرقدرت سپاه را درک کرده‌اند. سپاه سیاست‌های قدرت‌های بزرگ را متوقف و به شکست می‌کشاند و نفوذ قدرت سیاست خارجی ما را عمق می‌دهد.

 

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:آمریکا + کاوشگر روز, ] [ 10:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

روایت یک استاد آمریکایی از سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای

پنج ثانیه سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای، حقایق بیشتری از پنج ساعت حرف سیاست‎مداران غربی دارد.
کوین برت استاد دانشگاه آمریکایی با شرح دیدار اخیر با رهبر معظم انقلاب در روز مبعث نوشت: "در پنج ثانیه سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای، حقایق بیشتری از پنج ساعت حرف سیاست‎مداران غربی وجود دارد."

وین بَرِت -استاد سابق دانشگاه ویسکانسین و سردبیر سایت Veterans Today- پس از حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در روز مبعث، در سایت خود مطلبی را منتشر کرد.

در مطلب وی که با عنوان "دشمن را بشناسید"، به فرازهای مختلفی از صحبت‎های رهبری از جمله استناد به تمسک به تفکر، تلاش برای تفرقه افکنی، نیاز به شناخت دشمنِ حقیقی، ایران هراسی و شیعه هراسی و غیرقابل توقف بودنِ بیداری اسلامی اشاره شده است.

پورتر می‎افزاید که سال‎ها بوده که شخصاً در یک سخنرانی سیاسی شرکت نکرده بود ولی می‎تواند بگوید: "در پنج ثانیه سخنرانی آیت‎الله خامنه‌ای، حقایق بیشتری از پنج ساعت حرف سیاست‎مداران غربی وجود دارد. روشن است رهبر معظم ایران یک انسان راستین است که حقیقتاً دغدغه نسبت به حقیقت و عدالت دارند."

وی دلیل تلاش "رسانه‎های جمعی که تحت تسلط صهیونیسم هستند" برای ایجاد نفرت نسبت به ایران، را این مساله می داند که رهبران ارشد آن برعکس رهبران غرب انسان‎های معنوی هستند که تسلیم شدنی نیستند.

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:خامنه ای + کاوشگر روز, ] [ 10:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ایام تولد سرداران کربلا مبارک ...

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:تولد + امام حسین + کاوشگر روز, ] [ 10:13 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مَرد واقعی

3ec90d7577f5f9171e202795426b59fd-425

یک مرد واقعی همانطوری با همسرش رفتار می‌کند ،

که می‌خواهد مرد دیگری با دخترش رفتار کند . . .

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:مرد + رادمرد + همسر خوب + پدر + کاوشگر روز, ] [ 16:39 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

من ، ترسو هستم

32edcc4a87666c4b7268420d5dd4d1db-425

گفتش : مثلا حجاب داری که چی ؟

گفتم : تو الان حجاب داری ؟

گفتش : من دلم پاکه ! ولی شما چی ؟ معلوم نیست زیر این حجاب چه کارهایی که نمی کنید ؟

گفتم : کار هر کسی به خودش ارتباط داره ، ولی خوشم میاد که آدم شجاعی هستی ؟!!

گفتش : مسخره می کنی ؟ یعنی چی ؟

گفتم : من آدم ترسویی هستم.اگر خدایی وجود داشته باشه ، اگر پیامبری اسلام آورده باشه ، اگر بهشت و جهنمی وجود داشته باشه ، چی ؟!! من چون ترسو هستم سعی می کنم به ارزش های خدایی و اسلامی احترام بگذارم و اجراشون کنم.شما که شجاع هستید ، نظرتون چیه ؟

گفتش :...

هیچ نگفت و به فکر فرو رفت. واقعا دوست دارم همیشه انسانی ترسو باشم در مقابل خدا ،جهنم و ...

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:حجاب + ترس از خدا + کاوشگر روز, ] [ 16:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ایران ، ایرانه

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:اقتدار ایران + کاوشگر روز, ] [ 16:37 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

خصوصيت هر يک از معصومين عليهم السّلام در بر آمدن حوائج

خصوصيت هر يک از معصومين عليهم السّلام در بر آمدن حوائج :

1-چنان که رسول خدا صلّي الله عليه و آله و سلّم و دختر گرامي او عليها السّلام و دو سبط ارجمند او عليهما السّلام را خصوصيتي در حوائج متعلّقه به تحصيل طاعت و رضوان خداي جلّ جلاله

2- و براي اميرالمؤمنين عليه السّلام اختصاص در انتقام از دشمنان و کفايت شرّ ستمکاران

3- و براي امام سجّاد عليه السّلام در جور پادشاهان و وسوسه ي شياطين

4- و براي امام باقر و{ امام} صادق عليهما السّلام در فرياد رسي بر امر آخرت

5- و براي امام کاظم عليه السّلام در ترس از ناخوشي ها و بيماري ها و دردها

6- و براي امام رضا عليه السّلام در نجات از هول و بيم سفرهاي درياها و صحراها و بيابان ها

7- و براي امام جواد عليه السّلام در وسعت زندگي و بي نيازي از مردم

8- و براي امام هادي عليه السّلام در قضاء مستحبّات و نيکي به برادران و کامل شدن طاعات

9- و براي امام عسکري عليه السّلام در اعانت بر امر آخرت و توسل جهت رفع حوايج اخروي

10- و براي امام عصر ما و پناه ما و دادرس ما، و اَمَد و عصمت ما و روشني چشم ما و باعث زندگي ما امام مهدي عليه السّلام در تمامي حاجات و نيازمندي ها و غير آنها هر آنچه نام حاجت بر آن اطلاق شود، اختصاص و خصوصيتي مي باشد.

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:توسل + کاوشگر روز, ] [ 10:44 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ابتکار جالب یک نانوایی در احمدآباد اردکان

یک نانوایی در احمد آباد اردکان دست به ابتکار جالبی زده و با گذاشتن کتابخانه‌ای در کنار نانوایی خود علاوه بر آنکه وقت مراجعان را در انتظار رسیدن نوبت پر کرده، گامی نیز در پیشبرد فرهنگ کتابخوانی و علاقه‌مند کردن مردم به کتاب برداشته است. تصویر این نانوایی را در ادامه ببینید.

ابتکار جالب یک نانوایی

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:ابتکار نانوا + کتاب + کتابخوانی + کاوشگر روز, ] [ 10:40 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جاسوسی 3 ساله هکرهای ایرانی از 2 هزار مقام ارشد آمریکایی و غربی

یک شرکت امنیت سایبری آمریکا از نفوذ قابل توجه و یک پروژه گسترده جاسوسی سایبری هکرهای ایرانی از مقامات سیاسی و نظامی آمریکایی خبر داد.جاسوسی 3 ساله هکرهای ایرانی از 2 هزار مقام ارشد آمریکایی و غربی
سی ان ان اعلام کرد، شرکت امنیتی " آی سایت " در دالاس تگزاس با انتشار گزارشی مدعی شده است هکرهای ایرانی از 3 سال پیش با استفاده از شبکه های اجتماعی چون فیسبوک و توییتر و ایجاد یک وب سایت خبری پوششی و انتشار و ارسال اخبار به سوژه های جاسوسی خود در آمریکا ، آنها را به مجاری دلخواه خود برای دانلود نرم افزار هدایت کرده و اطلاعات شخصی کامپیوتر آنها از جمله رمزعبور آنها در شبکه های اجتماعی و ای میل هایشان را به سرقت می برده اند.
"تیفانی جونز" معاون رییس شرکت امنیتی سایبری آی سایت در این باره به سی ان ان می گوید:" این پروژه جاسوسی سایبری هکرهای ایرانی به لحاظ فنی پیچیدگی زیادی ندارد اما در عین حال این پروژه یکی از استادانه ترین پروژه های جاسوسی از شبکه های اجتماعی است که تا کنون ما شاهدش بوده ایم.
بر اساس گزارش سی ان ان هنوز نام هیچ یک از افراد هک شده اعلام نشده است اما گفته می شود یک ژنرال چهارستاره آمریکایی (یک دریا سالار)، بسیاری از اعضای کنگره و نیز برخی سیاستمداران و روزنامه نگاران مشهور و بنام آمریکایی و غربی در لیست اهداف این پروژه جاسوسی بوده اند.
جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه در واکنش به انتشار گزارش هایی مبنی بر پروژه جاسوسی گسترده سایبری هکرهای ایرانی از مقامات آمریکایی گفت : دولت واشنگتن از این ماجرا آگاهی کامل دارد.
 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن برای جلوگیری از خطرات حملات سایبری، اطلاعات خود را با بخش خصوصی و نهادهای دولتی در میان می گذارد تا تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
بر اساس گزارش آی سایت هکرها با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی خود را به عنوان روزنامه نگار، مقام دولتی و یا پیمانکار نظامی معرفی می کرده اند.
آنها همچنین یک وب سایت خبری جعلی با نام "NEWSON…" را ایجاد کرده بودند و با سوژه های خود از طریق ارسال خبرهای با نام و نشان در ارتباط بوده اند.
همچنین مدیران شرکت فیسبوک در واکنش به این گزارش اعلام کرده اند آنها از این پروژه اطلاع یافته اند و صفحات جعلی فیسبوک را که درچارچوب این پروژه ایجاد شده بود ، بسته اند.
شرکت " لینکدین" نیز اعلام کرده است در این باره تحقیق خواهد کرد.

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:هکرهای ایرانی + جاسوسی سایبری + کاوشگر روز, ] [ 10:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

دانه ای که سه برابر شیر کلسیم دارد

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دانه کنجد علاوه بر کلسیم دار بودن از مبتلا شدن افراد به فشار خون نیز جلوگیری می‌کند. مصرف کنجد که یک نوع مادهٔ غذایی است، ۳ برابر شیرهای پاستوریزه کلسیم دارد. دانه کنجد علاوه بر کلسیم، منبع خوبی از منگنز، مس، آهن را دارا است به طوریکه پزشکان تغذیه معتقدند کلسیم موجود در نصف پیمانه کنجد، سه برابر بیشتر از شیر در‌‌ همان مقدار (نصف پیمانه) است.

البته باید اضافه کرد که استفاده از دانه کنجد از مبتلا شدن افراد به فشار خون بالا پیشگیری می‌کند. بنابراین توصیه می‌گردد، افراد برای اینکه به فشار خون مبتلا نشوند همیشه و در همه زمان از مصرف کنجد، این خوراکی مغذی و کلسیمی غافل نشوند و همیشه این خوراکی را در سبد غذایی خود جای دهند.

 خوردن يك قاشق غذاخوري كنجد موجب تامين 14 درصد از نياز كلسيم خانم‌ها شده و اگر آنها عادت به بلند كردن ناخن‌هايشان داشته باشند با مصرف كنجد ناخن‌هايشان محكم‌تر شده و ترك و شكنندگي بر روي اين عضو كه جزئي از زيبايي انگشتان است ديده نمي‌‌شود.

 به علاوه مصرف 2 قاشق غذاخوري آن رساندن 5 ميلي‌گرم روي را به بدن خصوصا پوست و مو و ناخن‌ها آسان مي‌كند. شايد بدانيد كه كمبود روي چه اثراتي بر زيبايي دارد آكنه را كمتر مي‌كند و از نازك شدن موها جلوگيري مي‌كند و مانع ريزش موها خصوصا در خانم‌ها مي‌شود و در ضمن به دليل توام شدن اين ماده مغذي با ويتامين E اين اثرات صد چندان شده و مي‌توان از خواص ضدچروك و سفيدكنندگي (ضدلك) اين ويتامين استفاده كرد.

کنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم و همجنین خاصیت ضدسرطان دارد. دانه های كنجد حاوی مواد چربی، آنتی اكسیدان ها، روغن كنجد، مواد پروتئینی، اسید آمینه، سلولز، مواد معدنی و كلسیم است و بدین ترتیب دانه های كنجد بسیار مغذی و مقدار بسیار پرارزشی انرژی دارند.

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:کلسیم + خواص کنجد + کاوشگر روز, ] [ 10:28 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

پیام ارتش بمناسبت روز پاسدار

ارتش جمهوی اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام ضمن تبریک این ایام به بزرگ جانباز انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی، تصریح شده است: امروز، روز پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاورمردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل نموده اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام بر مى‌دارند.
در بخش دیگری از این پیام با اشاره به پیشترفت های روزافزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به خصوص عرصه های علمی و نظامی خاطرنشان شده است: ترس و نگرانی استکبار از تولیدات و تجهیزات نظامی ایران، نشان از دست برتر و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح دارد که هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش بینی برای دشمنان برآورد می کند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته به رهبر فرزانه انقلاب، پاسداران و جانبازان عزیزی که با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس همچون ستاره ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند اعلام داشته است: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است.

[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:روز پاسدار + ارتش + بیانیه + کاوشگر روز, ] [ 10:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

ایران آسایش نتانیاهو را به هم ریخته است

 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجهوزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران با منطقی قوی و به کارگیری تمام ظرفیت خود پروژه صهیونیستی امنیتی سازی ایران را هدف قرار داده است، گفت: به یاری خدا و با استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه های امام (ره) موفق شدیم سرمایه گذاری کلان و درازمدت و وحشتناک  سازی  تصویر از ایران را از سوی صهیونیست ها  تا حد زیادی خنثی کنیم. محمد جواد…

 ما هم از  این بابت از زحمات دکتر ظریف  تشکر ویژه داریم  و از عصبانیت سردمداران رژیم صهیونیستی این قابل درک است ولی معتقدیم  اعتماد کردن به این  طیف   فریبکار هوشمندی نیست بایستی این مذاکرات و به ظاهر تعاملات را میدان  منازعه واقعی دانست تا دشمن نتوانست ماهی مقصود خود را در این سی وچهار سال صید کند  در این عرصه به هدف خود برسد البته با توجه هوشیاری و سابقه انقلابی متولیان دستگاه دیپلماسی ایران مطمءن هستیم که   دشمن در  این منازعه  هم ضربه فنی خواهد شد


ادامه مطلب
[ شنبه 10 خرداد 1393برچسب:اسرائیل + کاوشگرروز, ] [ 10:12 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

«على»(علیه السلام) شاهد بعثت پیامبر بود.

عید مبعث، پای منبر حاج آقا بی آزار نشسته بودم، در تعریف بعثت مطلب جالبی گفتن: در آخرین آیه سوره «رعد»، تعبیرى دیده مى شود که این معنى را تأئید مى کند که حضرت على(علیه السلام) شاهد بعثت پیامبر بودند، آنجا که مى فرماید«وَ یَقُولُ الَّذینَ کَفَرُوا لَسْتَ مُرْسَلاً قُلْ کَفى بِاللّهِ شَهیداً بَیْنی وَ بَیْنَکُمْ وَ مَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْکِتابِ»
(کافران مى گویند: تو پیامبر نیستى، بگو: همین اندازه بس که خداوند میان من و شما شاهد و گواه است و همچنین کسى که علم کتاب (قرآن) نزد او است).
در روایات بسیارى، از طرق «شیعه» و «اهل سنت» چنین مى خوانیم: منظور از«مَنْ عِنْدَهُ عِلْمُ الْکِتاب»؛ «على»(علیه السلام) است.

بله، خداوند اعلا، از روز اول ابلاغ دین، علی علیه السلام را در کنار پیامبر و به دست او پرورش داد و همتا سازی کرد تا بعد از او زعامت امت را بر عهده گیرد. از سنت الهی درس بگیریم، زوایای بی روح را ببینیم، اسلام را در زندگیمان جاری کنیم. عیدتون مبارک

[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:مبعث + حضرت علی + کاوشگرروز, ] [ 12:31 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

کاریکاتور / جشن طلاق

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000362/nf00362042-1.jpg

[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:جشن طلاق + کاوشگرروز, ] [ 8:51 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

وصیتنامه حماسه آفرین عملیاتی فتح 5

 یکی از باز نشسته ارتش  که  سابقه دوستی دیرینه با  من داشت  پس از مدت ها  همدیگر را در جمعی  دیدیم  و پی از حال و احوال از خاطرات بسیار جالب و شیرین همکار شهیدش غنی زاده در مبارزه با طاغوت و حماسه آفرینی در دفاع مقدس برایم تعریف کرد   حسابی  مرا و خودش را به وجد آورد .وی همچنین گفت  شهید غنی زاده   وصیتنامه ای  دارد که من هر وقت آن را می خوانم اشکم جاری میگردد و احساس میکنم  شهید غنی زاده  ما را آنجا یاد میکند البته   من هم پس از خواندن وصیت نامه  چنین احساسی دست دادم نوشتن خاطرات شهید غنی زاده برایم امکان نداشت  ولی وصیت نامه اش  آوردم.

 تصویر شهید

                

"بسم رب الشهداء و الصالحین"

"خدایا تو را شکر می کنم که تو دعوتم کردی و من بدستور تو و برای رضای تو و برای رسیدن بتو و درک جوارت لبیک گفتم، امر کردی بیا، انتخاب کردی، اشعه هائی از مقام وقرب و مهر و محبت خود را تاباندی، کرامت نشان دادی، امتحان کردی و میکنی،این من نبودم که لبیک گفتم منی نبود همه چیز توئی،تو خواستی بیایم و آمدم و امر کردی و شد و آمدم و بودنم و نبودنم با تست آمدم تا با گریاندن و گریستن به ذلت خود و خندان به عفوت و چشاندن لذت شهادت و راز و نیاز قبل از وصل و درک معرفت خود نائل کنی،


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:وصیت نامه + شهید + کاوشگر روز, ] [ 8:20 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

جلوه ای از اعتماد کردن به آمریکا

 
 هر چند ایران اسلامی امروز در بسیاری حوزه  ها نسبت به آمریکا دست برتری دارد  در   بسیاری حوادث  منطقه ای وبین المللی مثل عراق، فلسطین و....  آنها را به موضع انفعالی کشانده است  ولی بدانیم خصلت گرگ ها درنده گی است فرصتی بدست آورند لحظه ای  در آن تردید نخواهند کرد .
[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:اعتماد به آمریکا + کاوشگر روز, ] [ 8:19 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

درس های سوم خرداد برای مدیران جمهوری اسلامی

مديريت جهادي

در شمارش درس‌هایی كه انسان‌ها از ايثار می‌شود فهميد اين است كه عقل انسان قادر به درك همه‌ي آن نيست، اما مديريت يكي از اين درس‌هاست . مديريت جهادي را كه رهبر  انقلاب در شعار امسال گنجاند، مديريتي است كه بر پاي خودباوري، اعتماد به نفس و اعتماد به كمك الهي است .

 

افسران - فاتحان خرمشهر . . .

متأسفانه پس از گذشت سي و پنج سال از انقلاب اسلامی، هنوز درس‌هایی كه بايد از ايثار و مقاومت فهميده می‌شد نه در لايه هاي مردمي و نه در سطوح مديريت اجرايي نظام به صورت كامل درك نگرديده است. درس‌هایی همچون توكل به خدا، مديريت جهادي، همبستگي در سطوح مسئولین، عدم تكيه به دشمنان، خودباوري و...  كه با عدم دستيابي به اين درس‌ها، ضعف در ملت جاري و ساري خواهد شد و دشمن با حربه زور و تهديد به سمت انقلاب دست دراز خواهد كرد .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:آزادی خرمشهر + مدیریت جهادی + کاوشگر روز, ] [ 8:17 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در رزمایش موشکی بیت المقدس ارتش

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در  رزمایش موشکی بیت المقدس 

افسران - اقتدار جمهوری اسلامی ایران در  رزمایش موشکی بیت المقدس
 
 
 

ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:اقتدار ارتش + کاوشگرروز, ] [ 8:16 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

مواظب نامحرم ها باشید

افسران - مواظب نامحرم ها باشید

[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:نامحرم + کاوشگر روز, ] [ 8:15 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

استخدام هر زن در کار غیر تخصصی (مربوط به زنان مثل معلمی،پزشک زنان و ...) یعنی

افسران - استخدام هر زن در کار غیر تخصصی (مربوط به زنان مثل معلمی،پزشک زنان و ...) یعنی .....

[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:اشتغال زنان + کاوشگر روز, ] [ 8:14 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

از این خوشم اومد

افسران - از این خوشم اومد

[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:اسرائیل + کاوشگر روز, ] [ 8:11 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

میز کار رزمنده سایبری ...

عکس/ میز کار رزمنده سایبری

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:رزمنده + سایبر + کاوشگر روز, ] [ 12:27 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]

اهمیت فضای مجازی

افسران - فضــای مجازی

[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:فضای مجازی + سایبر + کاوشگر روز, ] [ 9:38 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 47 48 49 50 51 ... 74 صفحه بعد